معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار همدان گفت:بخشنامه برای صرفه جویی در استفاده از کاغذ در ادارات ارسال شده است.

 ارسال بخشنامه‌ صرفه‌جویی کاغذ به اداراتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،بر این اساس معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار همدان افزود: استفاده زیاد از کاغذ در امور اداری درست نیست و این مسئله طی بخشنامه‌هایی به ادارات تذکر داده شده است.

ظاهر پورمجاهد بیان کرد: در بخشنامه‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها بندهایی مبنی بر حذف کاغذ و صرفه‌جویی در منابع انرژی وجود دارد که پایان سال این موضوعات رصد می‌شود که در ارزیابی مدیران و ادارات تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه بخشی از مواردی که کاغذ زیاد مصرف می‌شود به مدیران مربوط است افزود: برخی مدیران خود سیستم کارتابل را نمی‌بینند و با پرینت موارد را دنبال می‌کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار همدان یادآور شد: برخی سازمان‌ها برای مستند کردن کار و صرفه‌جویی در کاغذ از سیستم نرم‌افزاری استفاده می‌کنند که باید این روش در تمام ادارات به کار رود.

وی در خصوص استفاده بیش از حد کاغذ در امور اداری دانشگاه‌ها نیز گفت: اگر دانشگاه‌ها نیز در چارچوب ارزیابی عملکرد استان قرار گیرند، رسیدگی از معاونت منابع انسانی انجام می‌شود اما در غیر این صورت از معاونت برنامه‌ریزی استان پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ج

ارسال بخشنامه‌ صرفه‌جویی کاغذ به ادارات

برچسب ها: استانداری ، بخشنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.